Європейські виробники пеларгоній Dümmen Orange, Elsner PAC, Florensis / van der Haak, Geranien Endisch і Selecta починають спільну маркетингову кампанію, названу «пеларгонії для Європи».

Виробники пеларгоній хочуть дати новий поштовх образу пеларгонії. Сьогодні пеларгонії в багатьох європейських країнах до цих пір є балконними рослинами, і їх купують переважно літні споживачі. Кампанія «пеларгонії для Європи» буде сфокусована на торгівлі і кінцевому молодому споживачеві. Отже, пеларгонія не позиціонуватиметься тільки як класичний вазон для балконів і бабусь. Ключові особливості кампанії будуть: простота, довговічність і зручність в догляді.
Плата за маркетинг
Рекламна кампанія «пеларгонії для Європи» буде фінансуватися за рахунок продажу пеларгонії, по 0,2 євроцента з кожної рослини. Ця плата буде частиною ліцензійного збору. Розпочнеться вона в 2017 році в Німеччині, Франції, Італії, Нідерландах, Австрії, Польщі, Швейцарії та в ряді скандинавських країн.